مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: باهدف زمینه‌سازی برای اشتغالزایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد هزار و ۷۲۳ نفر از خدمات مهارت‌آموزی این نهاد در ۹ ماه گذشته بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ایجاد بستر‌های لازم برای اشتغال خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از برنامه‌های مهم این نهاد در حوزه توانمندسازی است.

او بابیان اینکه راهبرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار برای جامعه هدف و خروج آن‌ها از بدنه حمایتی این نهاد با محوریت اشتغال است، افزود: با فراهم شدن زمینه اشتغال جامعه هدف کمیته امداد اهداف این نهاد در حوزه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت محقق می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از بهره‌مندی هزار و ۷۲۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از خدمات مهارت‌آموزی کمیته امداد در ۹ ماه گذشته خبر داد و افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا آموزش‌ها در گروه‌های کمتر از ۱۰ نفر و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی و در برخی موارد نیز به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار می شود.

صفری با بیان اینکه طرح آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کمیته امداد در چهار بخش ارائه می‌شود، گفت: حرفه‌آموزی فرزندان، کاریابی و اجرای طرح اشتغال و نظارت بر حسن اجرای طرح‌های اشتغال باهدف توانمندسازی مددجویان انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد زنجان ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۸ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و مهارت آموزی از طریق کاریابی به شرکت‌ها و کارفرمایان معرفی و جذب کار شده اند.
 

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.