سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های آیین گرامیداشت سالگرد عملیات غرورآفرین بازی دراز از شبکه سیما

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سرپل ذهاب گفت : برنامه‌های آیین گرامیداشت سالگرد عملیات غرورآفرین بازی دراز از شبکه سیمای استان کرمانشاه و یکی از شبکه‌های ملی با توجه به شرایط کرونا، به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پاسدار نوروز اکبری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سرپل ذهاب گفت : هر سال در چنین زمانی شاهد میزبانی قریب ۳۵ هزار نفر از راهیان نور و مشتاقان در ارتفاعات بازی دراز بودیم، اما امسال دومین سالی است که بخاطر شرایط بد کرونایی که پیش آمده، این مراسم برگزار نمی‌شود.

او گفت : همه ما ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستیم و امسال بنا به تدبیر سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه این برنامه به صورت زنده روز یکشنبه پنجم اردیبهشت از ساعت ۱۰ از محل یادمان شهدای بازی دراز و جوار قبور مبارک شهدا به صورت زنده از شبکه استانی زاگرس و چندین شبکه سراسری برای هموطنان پخش خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل ذهاب افزود: انتظاری که داریم اینکه دوستداران شهدا و مردم فهیم کشور با توجه به شرایط قرنطینه خانگی به منطقه نیامده و این برنامه را از طریق تلویزیون پیگیری کنند.

 پاسدار اکبری ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی، دعوت از پیشکسوتان حوزه جهاد و شهادت که در این عملیات حضور قوی داشتند از جمله برنامه‌های بزرگداشت این واقعه غرور آفرین است که به صورت مجازی برگزار می‌شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.