سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودکفایی ایران در رنگ خودرو با سرمایه گذاری میلیاردی بخش خصوصی

با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی کشور از واردات رنگ آستر اتومبیل بی نیاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،با سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی در یکی از کارخانجات ساوه نه تنها کشور ما ایران از واردات رنگ آستر اتومبیل بی نیاز شده بلکه مازاد نیاز کشور هم به کشور‌های دیگر صادر می‌شود.

میلانی مدیر عامل کارخانه تولید رنگ اتومبیل در ساوه درگفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با بیان اینکه سالانه حدود ۵ میلیون تن رنگ متالیک در این کارخانه تولید می‌شود گفت: با تولید این میزان محصول کشور از واردات رنگ متالیک بی نیاز است.

میلانی افزود: در این کارخانه نیمی از نیاز کشور به رنگ متالیک خودرو در دو بخش رنگ کاری و رنگ تعمیری تولید و روانه بازار کشور می‌شود و بخشی از تولیدات به کشور‌های همسایه هم صادر شده است.

او اضافه کرد: تولید در این کارخانه بر اساس استاندارد‌های جهانی صورت می‌گیرد و با تامین نیاز داخل و ارزآوری از طریق صادرات به کشور‌های همسایه سالانه ۲۰ میلیون یورو صرفه جویی ارزی نصیب کشور می‌کند.

مدیر عامل کارخانه تولید رنگ اتومبیل در ساوه با بیان اینکه در بازار‌های جهانی رقابت با برند‌های معتبر سنگین است تصریح کرد: ماندگاری در بازار جهانی نیازمند حمایت از تولید داخلی است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۳ دی ۱۴۰۲
دمتون گرم.خدا قوت