سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت ها بر توزیع فرآورده های خام دامی

سرپرست شبکه دامپزشکی نهبندان گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در این شهرستان اجرا می شود.

آهنی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با توجه به افزایش خرید و مصرف فرآورده‌های خام دامی مانند گوشت سفید و قرمز در ماه مبارک رمضان و به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان،  طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی اجرا می‌شود.

او افزود: این طرح در شهرستان نهبندان با دو اکیپ سیار و ثابت اجرا می شود که اکیپ سیار، نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی را اعمال می‌ کند و اکیپ ثابت، زمان بررسی شکایات واصله نسبت به صدور مجوز‌های بهداشتی-قرنطینه‌ای را برعهده خواهد داشت.

آهنی با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در عرضه فرآورده‌های خام دامی نظیر عرضه گوشت قرمز بدون مهر و لیبل دامپزشکی، گوشت چرخ کرده نامرغوب، عرضه مرغ قطعه بندی شده فاقد هویت، حمل و نقل و عرضه غیربهداشتی، مراتب را به شماره ۳۲۶۲۲۳۵۷ شبکه دامپزشکی شهرستان گزارش کنند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.