سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۰؛

کشف ۷۲ کیلو مواد افیونی در آمل / رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت در بابل

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۱۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۱۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف تریاک، شیشه و هروئین

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مبارزه با سوداگران مرگ، موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی نقاط آلوده در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در ۲ هفته گذشته در پی اقدامات اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه توزیع کنندگان مواد مخدر، با هماهنگی مرجع قضائی در چند عملیات مجزا ۷۲ کیلوگرم انواع موادمخدر از جمله تریاک، شیشه و هروئین را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به دستگیری ۳۱ متهم در این عملیات، گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در اجرای این طرح، ۹ قاچاقچی و ۲۲ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

پلیس بابل ۲۰ فقره سرقت را کشف کرد

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و سرقت کابل تلفن در شهرستان بابل، بررسی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، افزود: ماموران پس از تلاش بی وقفه، مخفیگاه ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و موضوع را به مرجع قضائی اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: ماموران در اقدامی غافلگیرانه هر دو متهم را در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر کردند.

کشف ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل برق در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: ماموران انتظامی در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق با تشکیل پرونده، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ۲ سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.