سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت ارائه خدمات در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی

نحوه ارائه خدمات در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در سال جاری با توجه به وضعیت شهرستان‌های استان به لحاظ رنگ بندی شیوع ویروس کرونا تشریح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با اشاره به رنگ بندی جدید شهرستان‌های خراسان رضوی از ۱۳ فرودین سال جاری به تشریح وضعیت ارائه خدمات کتابخانه‌های عمومی استان پرداخت.

سبزیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی به شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، مشهد و بینالود و وضعیت نارنجی این شهرستان‌ها از لحاظ شیوع ویروس کرونا گفت: ارائه خدمات کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان‌ها به صورت غیر حضوری و درخواست و امانت کتاب از طریق طرح کتاب موتوری انجام می‌شود.

او با توجه به زمان سفارش کتاب در این طرح را ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر ادامه داد: مدت مجاز امانت کتاب ۱۴ الی ۳۰ روز است و تاخیر در بازگشت کتاب مشمول جریمه نمی‌شود.

سبزیان بیان کرد: در این طرح علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند با مراجعه به سایت سامان www.samanpl.ir نهاد کتابخانه‌های عمومی و جستجوی کتاب مورد نظر خود در کتابخانه دارای عضویت، کتاب را سفارش و کتاب را درب منزل خود تحویل بگیرند.

او تصریح کرد: ارائه خدمات در کتابخانه‌های سایر شهرستان‌های استان را از ساعت ۷:۳۰ الی ۲۰ و در روز‌های پنج شنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۳:۳۰ برگزار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی تاکید کرد: هرگونه تغییر در رنگ بندی شهرستان‌های استان و تغییر نحوه ارائه خدمات در کتابخانه‌های عمومی هر شهرستان اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.