سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیب جمعه رودبار:

دولت آینده باید فساد ستیز باشد

حجت الاسلام گروهی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید دولتی را انتخاب کنیم که کارآمد باشد و مشکلات اقتصادی مردم را بر طرف کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام گروهی امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در خطبه‌های نماز جمعه گفت: یکی از وظایف منتظران معرفت و شناخت نسبت به امام زمان (عج)  است و مومنان باید حضرت مهدی علیه السلام را الگوی و سرمشق خود قرار بدهند و بر اساس احادیث و روایات اهل بیت علیهم السلام از مهمترین وظایف منتظران در دوره غیبت انتظار فرج است که صبورانه در انتظار فرج بودن نوعی عبادت است.

او افزود:طولانی بودن غیبت حضرت نباید باعث بشود که از راه راست فاصله بگیریم و از رحمت خدا ناامید بشویم.

امام جمعه رودباربا اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای کنگره شهدای استان یزد گفت: شهدا جان خود را در راه انقلاب و اسلام فدا کردند برای دفع دشمنان دین خدا و حفظ استقلال و حاکمیت جمهوری اسلامی از خون خود گذشتند، عزت و آقایی ما در دنیا ثمره خون پاک شهدا است.

او گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید ویژه‌ای بر قوی شدن کشور در همه ابعاد دارد.

حجت الاسلام گروهی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری افزود: باید دولتی را انتخاب کنیم که کارآمد ، پرکار و پر نشاط باشد و مشکلات اقتصادی مردم را بر طرف کند و مسئولان این دولت باید بر اساس شایسته سالاری انتخاب شوند.

او گفت:یکی دیگر از ویژگی‌های دولت آینده فساد ستیز بودن است، بیشتر گردش مالی مربوط به قوه مجریه است که باید انسان‌های پاک دست و مومن به عنوان مسئول انتخاب شوند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.