سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیأت ورزش باستانی و زورخانه‌ای استان اصفهان:

ورزش باستانی به فضای زیادی نیاز ندارد

رئیس هیأت ورزش باستانی و زورخانه‌ای استان اصفهان گفت:ورزش باستانی به فضای زیادی نیاز ندارد و همه‌جا می‌توان این ورزش را انجام داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید‌رضا اخروی رئیس هیأت ورزش باستانی و زورخانه‌ای استان اصفهان پیرامون تأثیرات کرونا بر ورزش باستانی گفت: کرونا در تمام برنامه‌ها خلل ایجاد کرد، در ابتدا تمام زورخانه‌ها تعطیل شد؛ در این مدت طرح هر خانه یک زورخانه را در سطح استان ایجاد کردیم؛ ورزش باستانی به فضای زیادی نیاز ندارد و همه‌جا می‌توان این ورزش را انجام داد.

رئیس هیأت ورزش باستانی و زورخانه‌ای استان اصفهان در خصوص برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته بیان داشت: برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی بود، برگزاری کلاس‌های مجازی برای ارتقای مربیان و دیگری مسابقاتی که آن هم مجازی برگزار شد، فیلم ارسالی از ورزشکاران به فدراسیون ارسال می‌شد و اعلام نتایج از سمت فدراسیون صورت می‌گرفت.

او در ادامه افزود: در مجموع تمام تلاشمان را کردیم تا این اوضاع و مشکلات را مدیریت کنیم تا ورزش زورخانه ای کمترین آسیب را ببیند؛ در حال حاضر زورخانه‌ها طبق شرایط خاص و با رعایت شیوه نامه ها و سانس‌های محدود بازگشایی شده است.

اخروی تصریح کرد: کرونا تمام برنامه‌هایی که سال‌های گذشته انجام می‌شد را لغو کرد و در این بازه زمانی اقدامی صورت نگرفت؛ هم از لحاظ روحی روانی و هم جسمی روی ورزشکاران اثر مخربی گذاشت، سعی شد تا جایی که امکان دارد جلوی این تخریب گرفته شود.

منبع:فارس

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.