سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصناف متخلف در کرمانشاه یک میلیارد ریال جریمه شدند

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت : در بازرسی‌های انجام شده از واحد‌های صنفی سطح استان در یک هفته اخیر حدود یک میلیارد ریال جریمه برای افراد متخلف صادر و پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا سلیم ساسانی رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت : کار بازرسی از واحد‌های صنفی توسط اصناف و گشت‌های مشترک با ادارات صمت، بهداشت و درمان و اماکن از ۲۹ اسفند آغاز شده و هر روز ادامه دارد.

او گفت : در بازرسی‌های که توسط بازرسان اصناف انجام شده بیش از ۷۰۰ مورد بازدید از واحد‌های صنفی انجام که ۳۰۰ مورد از این تعداد منجر به تذکر در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا بوده است.

سلیم ساسانی افزود: ۲۵۰ مورد از بازرسی‌های انجام شده نیز مربوط به جریمه صاحب واحد صنفی شده که مجموع این جریمه‌ها به حدود یک میلیارد ریال می‌رسد.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه افزود: برای واحد‌های صنفی متخلف پرونده تشکیل و همراه با مبلغ جریمه در نظر گرفته شده به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است تا رای نهایی در خصوص آن‌ها صادر شود.

او از توزیع گسترده مرغ گرم و منجمد در بازار خبر داد و گفت: بسیج اصناف سپاه حضرت نبی اکرم (ص) نیز بر این کار نظارت دارد و به زودی التهاب ایجاد شده در بازار مرغ فروکش می‌کند.

سلیم ساسانی قیمت مصوب مرغ گرم را هر کیلو ۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان و مرغ منجمد را نیز ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: عرضه مرغ خارج از این قیمت تخلف بوده و شهروندان حتما موضوع گرانفروشی را با شماره ۱۲۴ در میان بگذارند.

این مقام مسئول افزود: شهروندان هرگونه شکایتی از گرانفروشی یا کم فروشی واحد‌های صنفی دارند می‌توانند به واحد بازرسی اتاق اصناف واقع در خیابان برق، جنب مسجد حضرت ابوالفضل (ع) مراجعه و مطمئن باشند به درخواست آن‌ها رسیدگی می‌شود.

او یکی از دلایل کمبود و گرانی گوشت مرغ را کاهش فعالیت کشتارگاه‌ها و شیفت بندی کاری آن‌ها در هفته اول نوروز اعلام کرد و گفت: از فردا نحوه کار این مراکز به روال سابق باز می‌گردد.

سلیم ساسانی افزود: برای توزیع سیب و پرتغال تنظیم بازار نیز مشکلی وجود ندارد و به مقدار لازم در بازار توزیع می‌شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.