سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم استقرار ادارات خدماتی و اجرایی در شهر چمران

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر با تاکید بر رفع مشکلات شهر چمران با تفاهم و تعامل همه جانبه گفت: ادارات اجرایی و خدماتی باید در این شهر مستقر شوند.

فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به دومین بازدید میدانی از شهر چمران گفت: مشکلات شهر چمران با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و رفع این معضلات نیازمند اعتماد شهروندان به مسئولان و تعامل و تفاهم همه جانبه بین دستگاه‌ها و ادارات است.

او استقرار نمایندگی ادارات و دستگاه‌ها را یکی از نیاز‌های اساسی شهر چمران عنوان کرد و افزود: این موضوع باید با جدیت پیگیری شده و اجرایی شود، زیرا این شهر شهروندان بسیار نجیبی دارد و نباید وجود این همه مشکل آن‌ها را رنج دهد، همه مسئولان وظیفه دارند برای رفع مشکلات این شهر تمام تلاش خود را به کار ببندند.

بندری اظهار داشت: بازدید از نیزار ورودی و انبار‌های ضایعاتی انجام و مقرر شد تا پایان هفته آینده طرح ساماندهی این انبار‌ها از سوی شهرداری و شورای شهر چمران مدون و به فرمانداری ارسال شود، همچنین بازدید از تأسیسات تلمبه‌خانه فاضلاب، پروژه‌های نیمه‌کاره عمرانی، ورزشی و فرهنگی و فرهنگسرای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهر چمران از دیگر مواردی بودند که امروز مورد بازدید و بررسی قرار گرفتند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.