سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهار شعله‌های آتش با تلاش آتش نشانان خستگی ناپذیر

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات انجام شده طی دیروز را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۰ عملیات امداد و نجات و مهار آتش سوزی طی دیروز گفت: وقوع آتش سوزی در کیوسک روزنامه فروشی در منطقه فاز ۲ پادادشهر، بلوار سعادت راس ساعت ۴ و ۱۹ دقیقه بامداد به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

او علت آتش سوزی را اتصال برق در کیوسک روزنامه فروشی عنوان کرد و بیان داشت: آتش نشانان با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده آتش سوزی را اطفا کردند، همچنین برخورد شدید یک دستگاه پژو ۴۰۵ و پراید در ساعت ۱۰ و ۴۳ دقیقه در مسیر عین ۲ منجر به مصدوم شدن ۴ نفر از سرنشینان خودرو‌ها شد.

قنبری با بیان اینکه آتش نشانان با چیدمان علائم هشدار دهنده ترافیکی و ایمن سازی مسیر با رفع نشت بنزین خودرو‌ها از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند، افزود: ضمن اینکه مصدومان بلافاصله برای اعزام به مرکز پزشکی در اختیار امدادگران اورژانس ۱۱۵ قرار گرفتند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار داشت: آتش نشانان آتش سوزی فضای سبز در ساعت ۱۱ و ۶ دقیقه در مسیر پل هاشمی و فضای سبز در ساعت ۱۲ و ۶ دقیقه در مسیر فرودگاه را با لوله‌های آبرسان اطفا کردند، همچنین واژگونی پراید در ساعت ۱۸ و ۴۹ دقیقه در مسیر اتوبان آیت اله بهبهانی روبروی نمایشگاه به علت بی احتیاطی راننده و سرعت بالا واژگون و راننده آن نیز مصدوم شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه آتش نشانان با نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و با استفاده از ابزار نجات و برش راننده مصدوم را از داخل اتاقک خودرو خارج کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند، ادامه داد: همچنین خودروی واژگون شده را به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه امن مسیر منتقل کردند.

او در پایان به همکاری آتش نشان با عوامل ۱۱۵ جهت جابجایی بیمار سنگین وزن در منطقه پردیس خیابان گلبهار اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع‌های مسکونی در کوی ملت فاز ۴، کوی سعدی، کوی ملت خیابان ۲۳ اقبال و منطقه گلستان خیابان شهریور ۸ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.