سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر مخابرات منطقه خوزستان خبر داد:

توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در سد گدار مسجدسلیمان/ همسایه‌های سد از امکانات بی نصیب نمی‌مانند

فلاح زاده گفت: تجهیزات پیشرفته انتقال نوری در سایت سدگدار مسجدسلیمان نصب و راه اندازی شد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به اهمیت و نقش تکنولوژی نوین مخابراتی در مراکز مهم صنعتی، نیروگاه‌ها و سدها، و نیاز به توسعه زیر ساخت شبکه ارتباطات بر بستر فیبر نوری، تجهیزات پیشرفته انتقال نوری در سایت سدگدار مسجدسلیمان نصب و راه اندازی شد.

او با بیان اینکه از این ره آورد همه ارتباطات ثابت، سیار و دیتا در سد گدار به منظور ارائه خدمات با کیفیت و شبکه ارتباطی مطلوب از طریق فیبر نوری برقرار شد، افزود: بستر انتقال جهت ارتقای تکنولوژی شبکه ارتباطی همراه به ۴G و بالاتر فراهم و مهیا شد.

فلاح زاده با بیان اینکه جهت اجرای این پروژه هزینه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران سرمایه گذاری شده است، اظهار داشت: با اجرا شدن این پروژه، در آینده نزدیک شاهد ارتقای شبکه مخابراتی و سایت‌های همراه به تکنولوژی پرسرعت ۴G و بالاتر در این مرکز صنعتی و استفاده ساکنان مناطق اطراف از این تکنولوژی پر سرعت خواهیم بود.

توسعه زیر ساخت‌های ارتباطی و بهره مندی مشترکان از خدمات تکنولوژی پیشرفته مخابراتی و ایجاد بستر لازم جهت توسعه ارتباطات در زمینه‌های مختلف از جمله اهداف اجرای این پروژه است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.