مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با انجام عملیات توسعه و ارتقای شبکه همراه، پهنای باند خروجی ارتباطات سیار در امیدیه، باغملک و گتوند افزایش یافت.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور پاسخگویی به نیاز‌های جامعه و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و با هدف توسعه شبکه ارتباطی همراه اول با تلاش و همکاری کارشناسان فنی حوزه‌های سیار، انتقال و فیبر شبکه منطقه، پهنای باند خروجی شبکه همراه اول شهرستان‌های امیدیه، باغملک و گتوند یک گیگابایت افزایش یافت.

او افزود: این اقدام در ادامه عملیات توسعه ارتباطات در استان با بروزرسانی و نصب تجهیزات فنی پر سرعت بر روی شبکه همراه اول و توسعه ارتباطات سیار به منظور پاسخگویی به نیاز‌های مشترکان، پهنای باند خروجی شبکه ارتباطی همراه اول شهرستان‌های امیدیه از ۳ به ۴ گیگا بایت، باغملک از ۲ به ۳ گیگا بایت و گتوند از ۱ به ۲ گیگا بایت افزایش داده شد.

فلاح زاده اظهار داشت: با توسعه ارتباطات سیار استان و افزایش پهنای باند خروجی شاهد بهبود سرویس دهی مکالمه و افزایش سرعت تبادل اطلاعات دیتای شبکه همراه اول در این شهرستان‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.