مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب تجهیزات فنی و بهره برداری از سیستم انتقال نوری پر ظرفیت، ارتباطات تل گوینه بهبهان نیز توسعه یافت.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به نیاز جامعه و لزوم توسعه شبکه ارتباطی و ارائه خدمات و سرویس‌های پیشرفته مخابراتی در سطح استان، با تلاش کارشناسان فنی حوزه شبکه مخابرات منطقه و نصب تجهیزات جدید و به روز، ارتباطات مخابراتی در تل گوینه بهبهان توسعه و ارتقا یافت.

او با بیان اینکه با نصب تجهیزات به روز و پیشرفته سیستم انتقال، همه ترافیک از بستر رادیویی به بستر شبکه فیبر نوری انتقال یافت، افزود: با منتقل شدن همه ترافیک‌ها به بستر شبکه فیبر نوری، ضمن پایدار شدن شبکه ارتباطی، زمینه برای توسعه و ارتقای بخش‌های مختلف ارتباطات از جمله تلفن ثابت، دیتا و سایت‌های شبکه ارتباطی همراه فراهم و مهیا شد.

فلاح زاده بیا بیان اینکه به منظور نصب و بهره برداری از تجهیزات پیشرفته انتقال ارتباطات در تل گوینه مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران هزینه شده، اظهار داشت: توسعه ارتباطات در مناطق شهری و روستایی با هدف ارائه سرویس و خدمات شبکه‌ای مطلوب امری ضروری است و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در گسترش و ارائه خدمات الکترونیک بر بستر پیشران فناوری اطلاعات به عنوان زیر ساخت اصلی توسعه در همه زمینه‌ها است.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قادر
۲۱:۴۰ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
میشه بگید چه روزی نوبت به روستای موری میرسه؟ چرا به فکر مردم این روستا نیستید؟ تلفن ثابت و انتن دهی موبایل دیگه جزو امکانات اولیه هستن، ولی اینها از همین امکانات هم محروم هستن
آخرین اخبار