سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در قالب طرح شهید سلیمانی صورت گرفت؛

انجام بیش از ۳۰۰۰ بازدید بهداشتی در شهرستان کوهبنان

در قالب طرح شهید سلیمانی به همت تیم نظارتی، ۳ هزار و ۵۰۴ بازدید بهداشتی در مرکز شهرستان کوهبنان و بخش طغرالجرد انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سالاری فرماندار کوهبنان گفت: بیش از یک سال از شیوع ویروس کرونا سپری شده است و طی این مدت بر اساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شاهد همدلی و وفاق بیشتر بین نیرو‌های دلسوز و وفادار به اسلام و انقلاب در این شهرستان بوده ایم.

اوا فزود: کرونا مشکلات فراوان معیشتی و اقتصادی برای اقشار مختلف جامعه در بر داشته؛ اما شاهدیم با مساعدت دفتر امام جمعه، سپاه پاسداران، جوانان و نوجوانان بسیجی، هلال احمر، کمیته امداد، بهزیستی، خیرین و مراکز خیریه، ادارات و نهاد‌های دولتی، مساجد و تکایا کمک‌های مومنانه بسیار خوبی در قالب طرح شهید سلیمانی صورت گرفته است.

او تصریح کرد: طی یک سال گذشته، ۱۲ مرحله توزیع کمک‌های مومنانه در قالب طرح شهید سلیمانی در شهرستان کوهبنان انجام شده که توزیع غذای گرم، بسته‌های بهداشتی و شوینده، ماسک رایگان و... از جمله این اقدامات است.

سالاری بیان داشت: در طرح شهید سلیمانی چند کارگاه تولید ماسک و دوخت گان در مرکز شهرستان و بخش طغرالجرد فعال شدند که باید از خدمات و کمک‌های خیرین تقدیر شود.

رئیس ستاد کرونای کوهبنان گفت: به دنبال اجرای طرح شهید سلیمانی در کوهبنان، ۱۰ تیم مراقبتی، ۱۰ تیم حمایتی و ۳ تیم نظارتی در این شهرستان فعال شدند.

او افزود: بیش از ۴۰ نیروی بهداشتی در قالب نمونه گیر، مراقب سلامت و بهورزان در سطح روستاها، مرکز شهرستان و بخش طغرالجرد و همچنین بیش از ۷۵ سفیر سلامت، ۴۵ رابط سلامت محله و ۱۲۵ نیروی بسیجی در اجرای هر چه بهتر طرح شهید سلیمانی در شهر کوهبنان و بخش طغرالجرد همکاری دارند.

سالاری تصریح کرد: طرح شهید سلیمانی از ۱۰ آذر امسال در کوهبنان آغاز شده است و با اجرای آن، تاکنون بیش از ۱۴۵بیمار شناسایی و حدود هزار و ۲۹۸ نفر از اطرافیان بیمار مراقبت شده اند و رعایت ایزوله و قرنطینه را داشته اند.

او افزود: تاکنون ۶۸۰ تست سریع درب منازل به همت تیم مراقبتی انجام شده که تعداد ۸۷ بیمار شناسایی شده است و تا امروز به همت تیم نظارتی، ۳هزار و ۵۰۴ بازدید بهداشتی در مرکز شهرستان و بخش طغرالجرد انجام شده است.

رئیس ستاد کرونای شهرستان کوهبنان گفت: تعداد ۲۵ بیمار در معرض خطر به همت پزشک تیم هوم کر و پرستار در منزل ویزیت شده اند که خرید دارو و کار‌های بیرون از منزل به همت تیم حمایتی انجام می‌شود و این طرح در شهرستان با موفقیت همراه بوده است.

او بیان داشت: سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای که نیاز به قرنطینه دارند، اگر علامت دار باشند با پزشک و پرستار در منزل ویزیت و نمونه گیری می‌شوند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.