سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک میلیونی خیران زرندی به خانواده های زندانیان

خیران زرندی، ۴۰۰ میلیون ریال کمک نقدی به خانواده زندانیان اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، طی مراسمی با حضور رئیس دادگستری، دادستان و فرماندار زرند ۴۰۰ میلیون ریال کمک نقدی خیران زرندی به خانواده زندانیان زرندی اهدا شد.

حجت الاسلام محمود محمدی، رئیس دادگستری زرند با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند انجمن حمایت از زندانیان زرند در چند ماه گذشته بر استمرار این گونه فعالیت‌ها تاکید کرد و گفت: اشتغال و درآمدزایی افراد تحت پوشش، باید در اولویت این انجمن قرار گیرد. 

او افزود: بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی برای ایجاد و توسعه واحد‌های تولیدی اشتغال زا می‌تواند مثمر ثمر باشد. 

حجت الاسلام محمدی ادامه داد : خانواده‌های زندانیان از اقشار ضعیف و آسیب پذیر در جامعه هستند که باید مورد حمایت جدی قرار گیرند و خوشبختانه شهرستان زرند از ظرفیت خوبی در زمینه مشارکت خیران برخوردار است که باید از این ظرفیت‌ها در خصوص ارتقای درآمد پایدار انجمن استفاده شود؛ زیرا با سرمایه گذاری و ایجاد منابع درآمد پایدار برای انجمن، زمینه اشتغال برای خانواده‌ها هم فراهم می شود؛ بنابراین باید به نحوی سرمایه گذاری شود که منابع درآمدی به صورت پایدار، در اولویت اصلی انجمن باشد. 

حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده، دادستان عمومی و انقلاب و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان زرند هم گفت: خوشبختانه در نیمه دوم امسال، فعالیت‌های انجمن شتاب قابل توجهی گرفته است و شاهد اقدامات ارزشمندی در قالب کمک های مومنانه، کمک‌های نقدی و غیرنقدی بوده ایم. 

او ضمن قدردانی از همکاری خیران در کمک به این انجمن افزود: توجه به اقشار ضعیف و نیازمند جامعه در دین مبین اسلام از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و ترویج فرهنگ ایثار و کمک به دیگران می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌ها در جامعه موثر باشد. 

حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده بیان کرد: رسالت اصلی انجمن حمایت این است که آسیب خانواده‌ها را به حداقل ممکن برساند و خوشبختانه در چند ماه اخیر کمک شایانی از سوی خیران اهدا شده و مشارکت آن ها ستودنی است. 

علی صادق زاده، فرماندار زرند هم در این مراسم با اشاره به اقدامات حمایتی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان زرند گفت: خوشبختانه این انجمن نقطه قوتی برای شهرستان به منظور حمایت از خانواده‌های زندانیان است و مدیریت جدید انجمن باعث افزایش خدمات به خانواده‌ها شده است. 

او با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان تنها حامی خانواده‌ها زندانیان است، اظهار امیدواری کرد: در سال آینده کمک‌های بیشتری به خانواده‌ها داشته باشیم و شاهد فراهم شدن زمینه اشتغال پایدار باشیم.

رضا یزدان پناه، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان زرند هم گفت: از ابتدای  امسال تاکنون یک میلیارد و  ۵۰۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی در بین خانواده‌های زندانیان نیازمند شهرستان زرند توزیع شده است.

او راه اندازی معدن ماسه بادی، جذب خیران، فراهم  کردن زمینه آموزش فنی و حرفه‌ای خانواده‌های زندانیان را از مهم ترین اقدامات این انجمن عنوان کرد. 

در این مراسم ۴۰۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به خانواده‌های زندانیان اهدا شد. 

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.