سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت‌نام ۳ نفر در رامشیر برای انتخابات شورای شهر

سرپرست فرمانداری رامشیر گفت: در آغاز روند نام‌نویسی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر، ۳ نفر در این شهرستان اقدام به ثبت‌نام کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سالم عبادی سرپرست فرمانداری رامشیر گفت: در نخستین روز آغاز روند نام‌نویسی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر، ۳ نفر در رامشیر اقدام به ثبت‌نام کردند.

او بیان داشت: داوطلبانی که قصد ثبت‌نام غیر حضوری دارند باید پس از ثبت مشخصات و بارگذاری مدارک کد رهگیری و پیامک دریافت کرده و سپس برای تکمیل ثبت‌نام به ستاد انتخابات مراجعه کنند.

عبادی عنوان کرد: در صورت ثبت‌نام ناقص، امکان انجام ادامه روند و تکمیل نام‌نویسی از سوی کاربران ستاد انتخابات وجود ندارد و خود شخص داوطلب باید از طریق اپلیکیشن یا درگاه اینترنتی وزارت کشور نواقص موجود را برطرف و پس از دریافت پیامک و کدرهگیری به ستاد انتخابات مراجعه کنند.

 سرپرست فرمانداری رامشیر با بیان اینکه ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تا ۲۶ اسفند ماه ادامه خواهد داشت، گفت: داوطلبان شرکت در این انتخابات، نام‌نویسی خود را به روز‌های پایانی ثبت‌نام موکول نکنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.