سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۶ هزار عدد مواد محترقه انفجاری در مازندران

ماموران نیروی انتظامی بیش از ۲۶ هزار عدد مواد محترقه چهارشنبه سوری را در شهر‌های چالوس، بابلسر و بابل کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه انواع مواد محترقه توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را دستگیر کنند.

سرهنگ خسروی گفت: در بازرسی از واحد صنفی متهم ۱۵ هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش زا کشف شد.

کشف بیش از ۶ هزار عدد مواد محترقه در بابلسر

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی بابلسر گفت: به منظور پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال، طرح نظارت بر واحد‌های صنفی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ واحد صنفی تهیه و عرضه مواد محترقه در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: با هماهنگی مراجع قضائی، متهمان در ۲ عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از واحد صنفی آنان در مجموع ۶ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شد.

فروشنده مواد محترقه در بابل به دام افتاد

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم را در حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری در این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ شالیکارگفت: در بازرسی از خودری متهم ۵ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه کشف و وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.