سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت‌نام از نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی در اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: ثبت‌نام از نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این شهرستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی‌یگانه، فرماندار اردبیل گفت: داوطلبان برای ثبت‌نام می‌توانند از اپلیکیشن مویابل، دفاتر پیشخوان و حضور در فرمانداری استفاده کنند و توصیه می‌شود بخاطر پیشگیری از بیماری کرونا و حفظ سلامتی داوطلبان از ثبت‌نام الکترونیکی استفاده کنند هرچند تمهیدات لازم برای ثبت‌نام به صورت حضوری برالی داوطلبان فراهم شده است.

او اظهارکرد: بستر برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شورا‌های اسلامی در این شهرستان فراهم شده و هفت هزار نفر عوامل اجرایی در برگزاری آن مشارکت می‌کنند.

فرمانداراردبیل با بیان اینکه نامزد‌ها حق تبلیغ زودهنگام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را ندارند و فعالیت همه آن‌ها رصد می‌شود، افزود: باید تلاش شود در این دوره مشارکت مردم در انتخابات مثل دوره‌های گذشته افزایش داشته باشد و رسانه‌های گروهی می‌توانند زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند.

امامی یگانه حمایت و حراست از حق و حقوق داوطلبان را جزو وظایف هیات اجرایی انتخابات ذکر کرد و گفت: در این هیات‌ها پرونده همه داوطلبان با نگاه کاملا برابر و بر اساس قانون مورد بررسی قرار گرفته و درباره آن‌ها نظر داده می‌شود.

او مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی است و هیات اجرایی و دیگر مجریان انتخابات اردبیل تمهیدات لازم را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای فراهم خواهند کرد.

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۸ خرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.