استاندار اردبیل طی احکام جداگانه رییس و اعضای ستاد برگزاری انتخابات را معرفی و انتصاب کرد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل  بهروز ندایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خود را با حفظ سمت به عنوان رییس و سخنگوی این دوره از انتخابات منصوب کرد.

او همچنین ، طی احکام جداگانه ماریا موسوی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل را به عنوان جانشین رییس ستاد انتخابات استان و عضو و دبیر ستاد این دوره از انتخابات منصوب کرد.

یعثوب نژاد محمد معاون توسعه مدیریت و منابع نیز با حفظ سمت به عنوان عضو و مسول کمیته مالی و پشتیبانی منصوب شد و شهریار شیری آراسته مدیرکل امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی با حفظ سمت به عنوان عضو و مسوول کمیته امنیتی ستاد تعیین شد.

استاندار اردبیل همچنین طی حکمی غلامحسین غاربی مشاور و مدیر روابط عمومی استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و مسوول کمیته اطلاع رسانی برگزید.

نماینده عالی دولت در استان اردبیل در ادامه عباس عینی مشاور و مدیرکل حراست استانداری را به عنوان عضو ومسوول کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخاباتی استان منصوب کرد و حسین بشیری مشاور و  مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت نیز با حفظ سمت به عنوان عضو و مسول کمیته فناوری اطلاعات شد.

اکبر بهنام جو در حکم دیگری احمد کنعانپور، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی را با حفظ سمت به عنوان عضو و مسوول کمیته حقوقی منصوب کرد و در ادامه شهرام رسولی مدیرکل ثبت  احوال استان از سوی استاندار اردبیل به عنوان عضو ستاد انتخابات استان منصوب شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.