معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از مهیا شدن امکانات نرم افزاری و سخت افزاری برای برگزاری انتخابات در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در نشست با فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان گفت: با همکاری تمامی اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران نیازمندی‌های لازم احصا و تامین شده است.

او بیان کرد: تلاش می‌کنیم با انجام هماهنگی‌های لازم و افزایش شعب اخذ رای از ازدحام جمعیت در شعب جلوگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار کرد: ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا نیز، بر اساس اعلام ستاد انتخابات به صورت اینترنتی انجام شده و تنها برای دریافت تاییدیه ثبت نام به فرمانداری‌ها مراجعه خواهد شد.

ندایی در ادامه این جلسه با اشاره به وضعیت استان در خصوص کرونا گفت: در حال حاضر ۱۳۹ نفر بستری در بیمارستان‌ها وجود دارد که با ادامه روند رعایت نکات بهداشتی امید می‌رود وضعیت به طور نسبی بهتر شود.

او افزود: تردد خودرویی در شهر‌ها بعد از ساعت ۲۱ الی ۳ بامداد همچنان ممنوع بوده و نیروی انتظامی در این خصوص بیش از گذشته کنترل‌های لازم را اعمال می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت مسافرت به شهر‌های قرمز و نارنجی بیان کرد:هیچ یک از شهرستان‌های استان اردبیل قرمز و نارنجی نبوده و ورود به استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ممنوع نیست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.