سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کردستان:

نقش الگویی معلمان در تحقق اهداف طرح کوچ بسیار موثر است

مرادنیا گفت: در راستای اهداف کمی و کیفی طرح کوچ، نقش معلمان به عنوان یک الگوی مناسب و قابل اعتنا، بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،بهمن مرادنیا استاندار کردستان در نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت: اجرای طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان یکی از برنامه‌های موثر در تامین سلامت جسمانی نسل آینده است که تاکنون مراحل اجرای آن در استان به صورت مطلوب اجرا شده است.

او با بیان اینکه نباید به موضوع سلامت وزنی دانش آموزان بی توجه و بی تفاوت باشیم،افزود: هم دانش آموزان دارای کمبود وزن و لاغر و هم دانش آموزان دارای اضافه وزن و چاق بایستی مورد رسیدگی قرار بگیرند و راهکار‌های لازم در دستور کار استان قرار گیرد.

استاندار کردستان افزود: همواره و در هر شرایطی معلمان از جنبه‌های مختلف به عنوان یک الگو نزد دانش آموزان مورد توجه قرار می‌گیرند و در چنین موضوعی نیز بدون شک معلمان بسیار موثر خواهند بود و در این راستا آموزش و پرورش برنامه‌های لازم را مد نظر قرار دهد.

بهرام نصرالهی زاده رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان نیز در این نشست طرح کوچ را مهم ارزیابی کرد وگفت:این آمادگی را داریم تا پس از پایان غربالگری مرحله دوم و تحلیل نتایج آن، آموزش و پرورش نتایج حاصله با داده‌های مشخص شامل مشخصات دانش آموزان هدف در هر دو بخش چاق و لاغر را احصا نماید تا در قالب تشکیل کارگروهی متشکل از بخش‌ها و سازمان‌های مرتبط اقدامات حمایتی، مشاوره‌ای و مداخله‌ای براساس یک فرایند مشخص طراحی و تعریف شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.