سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دستگاه قضا در بدو ورود به ارومیه؛

تیم ٢٧ نفره اعزامی از تهران، مشکلات آذربایجان‌غربی را احصا کرده‌اند

رئیس قوه قضاییه گفت: قبل از سفر به آذربایجان‌غربی، تیم ٢٧ نفر اعزامی از تهران به تمام نقاط آذربایجان‌غربی سفر کرده و مشکلات و مسائل را بررسی و احصا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه،  حجت الاسلام و المسلمین  رئیسی رئیس فقوه قضائیه در بدو ورود به ارومیه گفت:سلحشوری مقاومت و ایستادگی مردم این استان در مقابل جریان های ضد انقلاب از افتخارات نظام اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین  رئیسی در زمینه اهداف سفر خود به آذربایجان غربی به خبرنگاران گفت: ٢٧ نفر از کارشناسان برجسته قوه قضائیه در روز‌های اخیر برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی به مناطق مختلف استان آذربایجان غربی سفر کرده اند و مسائل و مشکلات مردم استان را بررسی کردند که در شورای قضایی استان مورد بررسی مسئولان استان و کشور قرار می‌گیرد.

او  تاکید کرد: مسائل احصا شده در جلسه نهایی امروز بررسی می‌شود و تا جایی که امکان دارد، در این استان نتیجه‌گیری خواهد شد و در صورت لزوم به مرکز ارسال می‌شوند.

رییس قوه قضائیه افزود: دیدار با مدیران استانی و همکاران قوه قضائیه در آذربایجان‌غربی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله برنامه‌های این سفر است تا مشکلات و مسائل استان به دقت بررسی شود.

رییس قوه قضاییه در سفری یکروزه به ارومیه سفر کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.