رئیس قوه قضاییه در بیست و سومین سفر استانی خود وارد فرودگاه ارومیه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه،  رئیس قوه قضاییه در بیست و سومین سفر استانی خود وارد فرودگاه ارومیه شد.

در  سفر حجت الاسلام و المسلمین  رئیسی رئیس قوه قضاییه  بررسی مسائل و مشکلات قضائی حقوقی استان آذربایجان غربی و نتیجه ارزیابی تیم‌های کارشناسی که از هفته‌های گذشته برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در این استان حضور یافته‌اند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

دیدار با قضات، کارکنان و مسئولان قضایی و حضور در شورای اداری و نشست با خانواده شهدا و نخبگان و اقشار مردم از برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در سفر به استان آذربایجان غربی خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین  رئیسی در این سفر با حضور در شورای قضایی آذربایجان غربی به بررسی مشکلات حقوقی قضایی این استان خواهد پرداخت.

امنیت حاکم در آذربایجان غربی مرهون شهدا است

حجت الاسلام و المسلمین  رئیسی رئیس فقوه قضائیه در بدو ورود به ارومیه گفت:سلحشوری مقاومت و ایستادگی مردم این استان در مقابل جریان های ضد انقلاب از افتخارات نظام اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین  رئیسی در زمینه اهداف سفر خود به آذربایجان غربی به خبرنگاران گفت: ٢٧ نفر از کارشناسان برجسته قوه قضائیه در روز‌های اخیر برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی به مناطق مختلف استان آذربایجان غربی سفر کرده اند و مسائل و مشکلات مردم استان را بررسی کردند که در شورای قضایی استان مورد بررسی مسئولان استان و کشور قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.