رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دستگاه قضایی استان هم گام و همراه با سیاست‌های ابلاغی قوه قضائیه حرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، علی اکبر گروسی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در حاشیه جلسه شورای عالی قضایی کشور که از طریق ویدیو کنفرانس با حضور ریاست قوه قضائیه برگزار می‌شد گفت: منویات، اندیشه‌ها و دستورات ریاست محترم قوه قضائیه مانند چراغ راهی هست که مسیر را به مسئولین قضایی کشور نشان می‌دهد.

گروسی اضافه کرد: پیگیری‌های مستمر و مداوم دستورالعمل‌ها و سیاست‌های ابلاغی دستگاه قضایی توسط مسئولین عالی قضایی کشور بسیار خوب و امیدوار کننده و کارگشاست و کاملاً به نفع مردم و خود دستگاه قضایی است.

رئیس کل دادگستری استان این پیگیری‌ها و تاکیدات را برای کاربردی و عملی کردن سیاست‌های ابلاغی بسیار موثر و کارساز دانست و گفت: دستگاه قضایی استان هم گام و همراه با این دستورالعمل‌ها و سیاست‌ها حرکت می‌کند و تا اجرایی شدن کامل آن‌ها لحظه‌ای کم نخواهد گذاشت و از تمام توان و قدرت خود بهره خواهد برد.

رئیس شورای قضایی استان در پایان صحبت‌های خود به اعضای شورا، معاونین خود، روساء و دادستان‌های حوزه‌های قضایی تاکید کرد تا تمام هم و غم خود را به عملی کردن و اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی ریاست معظم قوه قضائیه اختصاص دهند و در جهت حصول رضایتمندی مردم که یقیناً رضای الهی هم در آن است از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

در این جلسه شورای عالی قضایی کشور از اعضای شورای قضایی  استان خواست تا برنامه‌های سال آینده دستگاه قضایی استان برمینای سند تحول قضایی ارائه و  برای اجرای سند تحول قضایی برنامه ریزی شود.

انهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.