سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان

تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان جهاد دانشگاهی و اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه به منظور راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان منعقد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهرام بادکو رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه گفت : با راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان، فرآیند‌های اولیه و فراخوان و پذیرش جوانان صاحب ایده، متقاضی ایجاد و توسعه کسب و کار و علاقمندان به همکاری در تیم‌های استارتاپی انجام خواهد گرفت.

او با اشاره به حمایت‌هایی که جهاد دانشگاهی کرمانشاه از این جوانان خواهد داشت، گفت : پس از انجام فراخوان و شناسایی جوانان خلاق و دارای ایده، مرحله گزینش آن‌ها صورت می‌گیرد و سپس دوره‌های آموزشی و مشاوره را برای آن‌ها خواهیم داشت.

رئیس جهاددانشگاهی کرمانشاه افزود: در انتهای این دوره ها، تیم‌هایی بوجود خواهند آمد که در حوزه کسب و کار‌های نوآورانه فعالیت خواهند داشت.

او در خصوص تفاوت‌هایی که این طرح با فعالیت‌های پارک علم و فناوری در استان دارد افزود: در پارک علم و فناوری فعالیت‌هایی که صورت می‌گیرد، قابلیت تجاری سازی دارد، اما در این طرح، ما طیفی را شناسایی می‌کنیم که وارد یک فضای نو می‌شوند و تعداد جوانان بسیار بیشتری را در همه شهرستان‌های استان تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

بادکو ادامه داد: باتوجه به آغاز اقدامات اولیه و مقدماتی، ظرف ۲۰ روز آینده مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان در استان کرمانشاه واقع در خیابان شهید اشرفی اصفهانی راه اندازی می شود.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در کرمانشاه جوانان باهوش و مستعد زیادی داریم که فقط باید زمینه را برای شکوفا شدن استعدهایشان فراهم کرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.