سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شعله‌های آتش با دیدن آتش نشانان اهوازی پا به فرار گذاشتند

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۹ عملیات مهار آتش و امداد و نجات با تلاش آتش نشان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۹ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان گفت: دودگرفتگی مجتمع مسکونی در خیابان دانش یک واقع در منطقه باهنر راس ساعت ۴ و ۱۵ دقیقه به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

او افزود: دودگرفتگی قهوه خانه در طبقه زیرین مجتمع به دلیل روشن ماندن کنده درخت و کند سوزی در محل منجر به دودگرفتگی ساختمان و سرایت دود به طبقات بالایی مجتمع شده بود که با حضور آتش نشانان و بررسی وضعیت محل حادثه با استفاده از دستگاه مکنده هوا دود غلیظ از ساختمان تخلیه شد و آتش نشانان با مهار حریق از بروز آتش سوزی گسترده جلوگیری کردند.

قنبری با اشاره به مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ساعت ۷ و ۴۹ دقیقه در منطقه پردیس خیابان گلشاد ۳ با تلاش آتش نشانان بیان داشت: حریق مغازه تعمیرات آبگرمکن در ساعت ۱۲ و ۲۷ دقیقه در منطقه حصیر آباد خیابان ۱۳ و آتش سوزی واحد مسکونی در طبقه دوم ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه در منطقه فاز یک پادادشهر خیابان تیر غربی که منجر به خسارت به لوازم منزل و دودگرفتگی شده بود با تلاش همه جانبه آتش نشانان مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: واحد مسکونی در طبقه پنجم مجتمع ساعت ۱۶ و ۱۴ دقیقه در خیابان ۱۶ پاداد بین لادن و کمپانی به علت بی احتیاطی ساکنان در پخت و پز دچار آتش سوزی شد و آتش نشانان با قطع جریان برق و گاز و استفاده از دستگاه‌های خاموش کننده حریق را مهار و از گسترش حریق جلوگیری کردند.

او با اشاره به حریق منزل مسکونی ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه در منطقه آخر آسفالت خیابان ۵ ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی محل و استفاده از یک رشته لوله آبرسان حریق را مهار کردند، ضمن اینکه حریق کنتور برق منزل مسکونی ساعت ۱۸ و ۲۲ دقیقه در شهرک دانشگاه خیابان ۵۷ با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

قنبری به وقوع تصادف پراید با گاردریل در مسیر پلیس راه به سمت رامهرمز اشاره کرد و گفت: این حادثه در ساعت ۲۰ و ۳۹ دقیقه رخ داد و منجر به مصدوم شدن سرنشینان خودرو که یک مرد ۳۰ ساله و یک زن ۲۵ ساله بودند، شد، اما آتش نشانان با استفاده از دستگاه برش و نجات مصدومان را که در داخل اتاقک خودرو گیر افتاده بودند خارج کردند و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

او در پایان به اطفای حریق پژو ۴۰۵ ساعت ۲۲ و ۲۴ دقیقه در منطقه پردیس خیابان گلدسته نبش خیابان گلبهار با تلاش آتش نشانان اشاره کرد و اظهار داشت: علت آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان نشت از شیلنگ بنزین خودرو گزارش شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.