سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

آبرسانی با تانکر به ۷۰۰ روستای خوزستان زیبنده نیست/ بیکاری و محرومیت بیداد می‌کند

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: با وجود منابع فراوان و سرمایه‌های متعدد خوزستان، اما آب موردنیاز ۷۰۰ روستا به وسیله تانکر تامین می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در مراسم معارفه قاسم سلیمانی دشتکی استاندار جدید خوزستان، گفت: در استان پهناور و ثروتمندی زندگی می‌کنیم و علیرغم وجود منابع طبیعی فراوان درحال حاضر ۷۰۰ روستا با تانکر آبرسانی می‌شوند که زیبنده و شایسته نیست.

او افرود: اگر به عنوان یک مسئول در نظام مقدس توفیق خدمت‌رسانی پیدا کردید باید در میان عبودیت و بندگی حق‌تعالی حرکت کرده و از ظرفیت‌ها و امکانات که ودیعه الهی هستند باید در مسیر درست استفاده کنیم.

حجت الاسلام موسوی فرد بیان داشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند "زندگی شاهانه، روحیه اشرافی گری و سوار ماشین‌های آن چنانی ممنوع است"، سئولان هم باید ساده‌زیست باشند و زندگی عادی آن‌ها برای مردم ملموس باشد تا بدانند در این سختی‌های اقتصادی تنها نیستند.

امام جمعه اهواز با اشاره به جمعیت ۵ میلیونی خوزستان و اینکه استانی پرظرفیت با جوانان پرکار و پرتلاش است، اظهار کرد: خوزستان ۲ سال ترسالی داشته و باید از این شرایط استفاده کرد، همچنین باید از ظرفیت‌های اشتغال‌زایی برای جوانان با فعال‌تر شدن کارخانه‌های تعطیل یا نیمه تعطیل استفاده کرد، زیرا سزاوار نیست تعداد زیادی جوان در کنار چند شرکت متمول در ماهشهر بیکار باشند، در آب‌گرفتگی اخیر فقر در شهرک‌های ماهشهر بیداد می‌کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: اگر حداقل ۷۰ تا ۸۰ درصد نیرو‌های بومی جذب شوند، مردم نیز بهره‌مندی خوبی از این سرمایه خواهند داشت، ضمن اینکه آبرسانی به ۷۰۰ روستای خوزستان با تانکر انجام می‌شود، این در حالی است که با ظرفیت‌های موجود استان خوزستان نباید این همه کم و کاستی به مردم تحمیل شود، ضمن اینکه شبکه آب و فاضلاب در استان خوزستان نیز باید به صورت شایسته ساماندهی شود و حتی استاندار قبلی نیز خود گواه می‌دهد که برخی مواقع فاضلاب در آب وجود دارد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
متاسفانه در ادارات خوزستان فساد و پارتی بازی باعث ناراحتی مردم شده و ببش از هر زمان دیگر انتقادات زیادی از شرکت نفت و پتروشیمی ها و ... می شود.
به طور مثال در شهر بندر امام خمینی که جمعیت کمی حدود 90 هزار نفر را دارد و دارای بزرگ ترین منطقه ویژه اقتصاوی ایران است (اداره بندر) و دارای ده ها مجتمع بزرگ پتروشیمی و ... . اما تعداد زیادی از جوانان این شهر بیکار هستند و نیروهای غیر بومی بجای نیروی بومی در این صنایع مشغول به کار هستند!!!
سیما
۱۱:۳۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
خوزستان روی نفت و گاز بنا شده، ولی محرومیت بیداد می کنه، مگر زمان انسانهای نخستین هستیم که باید با تانکر به روستاها ابرسانی بشه؟ چرا بودجه برای انتقال از خوزستان به اصفهان و یزد و کرمان هست، ولی برای لوله کشی روستاهای خوزستان نیست؟؟؟؟؟ عجب