سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور خبر داد:

۱۰۰ پایگاه عملیاتی به سیستم اورژانس کشور اضافه شد

دکتر نوری در حاشیه سفر به خمین گفت: از سال گذشته تا کنون ۱۰۰ پایگاه عملیاتی جدید به سیستم اورژانس کشور اضافه شده است.

نوری معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور در حاشیه سفر به خمین و بازدید از پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ این شهرستان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: از سال گذشته تا کنون ۱۰۰ پایگاه عملیاتی جدید به سیستم اورژانس کشور اضافه شده است.

نوری افزود: با توجه به برگزاری آزمون جدید وزارت بهداشت و درمان بیش از ۵ هزار تکنسین نیروی عملیاتی به سازمان اورژانس کشور اضافه خواهد شد.

او با اشاره به فعالیت و وجود ۳ هزار ۱۰۰ پایگاه عملیاتی زمینی و ۴۵ فروند بالگرد در اورژانس کشور گفت:در سال گذشته مجموع ۴ میلیون پانصد هزار ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی انجام شده است.

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور بیان کرد: در ۸ ماهه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا تعداد ماموریت‌ها نسبت به مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

او ادامه داد: از زمان شیوع کووید ۱۹در کشور (اسفند ۹۸) تا به امروز ۹ نفر از پرسنل اورژانس بر اثر ابتلا به کرونا شهید شده و ۶۲۰۰ نفر هم به این ویروس مبتلا شدند و بهبود یافتند.

نوری با بیان اینکه وضعیت عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی خمین بسیار خوب است تصریح کرد: از اول بهمن ماه کد ۲۴۷ در این شهرستان راه اندازی شده است و مردم اگر دچار سکته‌های حاد قلبی شوند خدمات استانداردی را در این زمینه دریافت خواهند کرد که این میتواند کمک بزرگی به شهرستان خمین باشد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.