نوری ساری گفت: در آینده‌ی نزدیک امکان ارائه‌ی سرویس لوکیشن برای تماس هموطنان فراهم خواهد شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، نوری ساری معاون فنی عملیات سازمان اورژانس کشور در سفر به ساوه با اشاره به رونمایی از سامانه آسایار اورژانس در ساوه گفت: با راه اندازی این سامانه عملیاتی در آینده‌ی نزدیک امکان ارائه سرویس لوکیشن برای تماس هموطنان فراهم خواهد شد.

نوری ساری افزود: در کنار توسعه‌ی فیزیکی و بنا‌های اورژانس، ارتقا خدمات ارایه شده هم در دستور کار اورژانس کشور قرار گرفته است.

او اضافه کرد: برای ارتقا ظرفیت و سرعت خدمات امدادی، قرارداد تجهیز و الحاق ۲۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس به ناوگان امدادی اورژانس کشور در چند ماه آینده بسته شده که یکدستگاه از این تجهیزات به شهرستان ساوه اختصاص خواهد یافت.

معاون فنی عملیات سازمان اورژانس کشور بیان کرد: این تجهیزات داری مزیت‌های فراوانی در حوادث هستند که می‌توانند در انتقال قابل توجه مصدومین در حوادث و ایجاد کمپ‌های امدادی در حوادث خاص به طور ویژه پشتیبانی و امداد رسانی و به عنوان یک درمانگاه سیار عمل کنند.

او ادامه داد: با انعقاد تفاهم؛ انتقال مصدومین بدحال از طریق ۴ فروند بالگرد اورژانس هوایی صورت می‌پذیرد.

با سامانه آسایار اورژانس فرآیند پذیرش و انتقال اطلاعات بیماران به مراکز درمانی، مدیریت تماس‌ها و همچنین زمان رسیدن عوامل امدادی بر بالین بیماران در شرایط اورژانس تسهیل خواهد شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.