سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانور پناه گیری خانه‌های هلال در دلیجان

مانور پناه گیری خانه‌های هلال برای ارزیابی و آمادگی مردمی در دلیجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مانور پناه گیری خانه‌های هلال برای ارزیابی و آمادگی مردمی در خانه‌ی هلال روستای دودهک شهرستان دلیجان برگزار شد.

کارچی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دلیجان در گفت و گو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در این مانور با اعلام وقوع زلزله فرضی به جمعیت هلال احمر شهرستان، دستور فراخوان نیرو‌های عملیاتی و اعزام به روستای دودهک داده شد که با حضور ارزیابان سرعت عمل نیرو‌ها ارزیابی شد.

کارچی افزود: طرح آموزش همگانی کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در خانه‌های هلال اقدامی اولیه برای ایجاد تاب آوری مناطق مختلف بویژه مناطق روستایی در برابر آسیب‌های محیطی و حوادث و سوانح است.

او ضافه کرد: افراد آموزش دیده قادرخواهند بود تا زمان رسیدن نیرو‌های امدادی، خود امدادی و دگر امدادی را برای آسیب دیدگان انجام دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دلیجان با تشریح مباحث آموزشی در خانه‌های هلال گفت:در این دوره‌ها متقاضیان با مباحث مختلف کمک‌های اولیه و مقابله و اقدام مناسب در زمان بروز بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و حوادث غیر طبیعی مثل تصادفات جاده‌ای آشنا می‌شوند.

انتها یپیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.