سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هم زمان با دهه فجر صورت گرفت؛

بهره برداری از ۲۱ طرح در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: ۲۱ طرح صنعتی با سرمایه گذاری ۱۱ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی این استان بهره‌برداری شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا شجاعی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: ۲۱ طرح عمرانی و صنعتی با سرمایه گذاری ۱۱ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی این استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 
او افزود: از این تعداد هشت طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی برای ۵۴۰ نفر و ۱۳ طرح عمرانی با هزینه ۳۳۰ میلیارد ریال در حوزه توسعه زیرساخت‌های برق، آب و گاز و مخابرات استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی اجرا شده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: این طرح‌های صنعتی در شهرستان‌های طرقبه شاندیز، فریمان، مشهد، کاشمر و سبزوار اجرا شده و زمینه فعالیت آن‌ها ایجاد پنل خورشیدی، تولید انواع قهوه فوری، منسوج بی بافت، پیچ فولادی، انواع آبمیوه، کربنات کلسیم و انواع عصاره گیاهی است.

بیشتر بخوانید

شجاعی بیان کرد: طرح‌های عمرانی نیز شامل شبکه توزیع آب و عملیات خاکی و آماده سازی بستر ناحیه صنعتی میان جلگه در شهرستان نیشابور، خط انتقال آب و تجهیز چاه شهرک صنعتی کاشمر، تامین برق فلزتراشان شهرک صنعتی توس، شبکه فشار متوسط هوایی و شبکه روشنایی معابر اصلی در شهرک صنعتی قوچان، شبکه فشار متوسط هوایی و شبکه روشنایی معابر اصلی شهرک صنعتی توس در شهرستان طرقبه شاندیز، شبکه فشار متوسط هوایی در شهرک صنعتی رباط سنگ، شبکه روشنایی معابر اصلی و روسازی و آسفالت و جدول گذاری شهرک صنعتی مشهد، روسازی و آسفالت و جدول گذاری و اجرای کانال‌های آب‌های سطحی شهرک صنعتی عطار در نیشابور، روسازی و آسفالت و جدول گذاری در شهرک صنعتی ماشین ابزار شهرستان مشهد هستند.

او تصریح کرد: راه اندازی و توسعه واحد‌های صنعتی و تولیدی یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی این شرکت است و در این جهت زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی به صورت برنامه ریزی شده در حال توسعه است تا صنعت گران دغدغه‌ای در این خصوص نداشته و روند شروع فعالیت آنان با سرعت بیشتری انجام گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی تاکید کرد:جهش تولید و حمایت از صنایع کوچک از رویکرد‌های اصلی در مسیر تحقق اهداف اقتصادی و به خصوص اقتصاد مقاومتی است و از این رو واحد‌های صنعتی و تولیدی با حمایت‌هایی در بخش‌های زیرساختی از جمله تأمین آب، برق، گاز و مخابرات به بهره برداری می‌رسند.
 
انتهای پیام// م.ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.