مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: با نظرخواهی از بخش خصوصی و به منظور رفع مشکلات شهرک های صنعتی، شورایی مشورتی با حضور ارکان مرتبط بخش خصوصی، ایجاد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در مشهد گفت: ما در شرکت شهرک های صنعتی و سازمان صنایع کوچک با بخش خصوصی مشورت خواهیم کرد و شورایی مشورتی را شکل خواهیم داد و تصمیمات مان در این سازمان مبتنی بر نظرخواهی از بخش خصوصی خواهد بود .

او با بیان اینکه مسئولیت ما توسعه صنعت است و هدف مان زمین فروشی نیست، افزود: از زمان واگذاری زمین شهرک ها به سرمایه گذاران، فعالیت آن ها را رصد خواهیم کرد و مشکلات شان را بررسی می کنیم. از طرفی، زیرساخت های شهرک ها نیاز به بهبود دارد و نیاز این بخش را باید تامین کنیم؛ مشکلاتی در بخش آب و برق و زیرساخت ها وجود دارد و از دستگاه های اجرایی درخواست خواهیم کرد تا این مشکلات مرتفع شوند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص تفویض اختیار به استان ها ادامه داد: ما در این زمینه کار را شروع کرده ایم و هدفمان این است که هیچ اختیاری را در مرکز نگه نداریم مگر منع قانونی داشته باشیم؛ البته در کنار تفویض اختیار، نظارت لازم را نیز خواهیم داشت.

رسولیان بیان کرد: در بحث شرکت های دانش بنیان و اصناف تولیدی، با رئیس اتاق اصناف و معاون وزیر علوم توافق کردیم تا در زمین های بزرگ نزدیک به شهرها، مکانی برای این بنگاه ها اختصاص یابد تا بتوانند از فرصت شهرک های صنعتی برای تولید استفاده کنند.

او تصریح کرد: موضوعی که همیشه در خراسان مطالبه ای جدی بود، صدور چند پروانه بهره برداری برای یک پلاک بود. ما پیگیر این موضوع نیز هستیم و اگر عملیاتی شود، ظرفیت توسعه سرمایه گذاری برای صنایع ایجاد خواهد شد. این طرح کمک می کند تا زمین های مازاد موجود نیز به بخش های تولیدی اختصاص یابد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تاکید کرد: همیشه افتخار کرده ام که بخش خصوصی خراسان رضوی من را نماینده خودشان بدانند. امیدوارم در سمت جدید خود با حمایت بخش خصوصی بتوانم گام های خوبی بردارم.


انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.