سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان:

هندیجان میدان جولان کرونا شد/ نارنجی کرونایی بوی مرگ می‌دهد

رئیسی با اشاره به آغاز پیک چهارم کرونا در هندیجان گفت: مردم به سهل انگاری ادامه دهند باید منتظر روز‌های سیاه کرونایی باشیم.

داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با هشدار نسبت به آغاز پیک چهارم کرونا در شهرستان گفت: با تشخیص چندین مورد جدید کرونا تعداد موارد مثبت طی ۳ روز گذشته به ۳۰ نفر رسیده است.

او با بیان اینکه به دلیل وجود ۳ بیمار بد حال بین بیماران کرونایی، بخش کرونا در بیمارستان شهدای هندیجان مجددا فعال شد، افزود: قبل از اینکه وضعیت شهرستان وخیم شود و با تعداد زیادی از بیماران کرونا مواجه شویم، شهروندان باید رعایت شیوه نامه‌های مقابله با کرونا را جدی بگیرند.

رئیسی بیان داشت: از همه مردم هندیجان بار دیگر تقاضا داریم رعایت اصول بهداشتی از جمله؛ استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، خودداری از شرکت در تجمع‌ها و مراسم ها، دورهمی‌ها و مهمانی را جدی بگیرند و با رعایت موارد مذکور ما را در مسیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا یاری کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در پایان تاکید کرد: اگر تذکرات و توصیه‌ها از سوی مردم همچنان نادیده گرفته شود ناچار به اعمال قرنطینه و محدودیت‌های شدید در شهرستان به عنوان آخرین راه کنترل افزایش بیماری هستیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.