رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز با اشاره به افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان گفت: بیماران کرونایی در این بیمارستان پذیرش می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد آرزومند رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) تامین اجتماعی اهواز گفت: پذیرش بیماران کرونایی در این بیمارستان با توجه به ابلاغ و تصمیم دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و مصوبه اخیر ستاد استانی مبارزه با کرونا از دیروز آغاز شده است.

او با بیان اینکه برای پذیرش بیماران کرونایی، بخش عادی با ۲۲ تخت و بخش ویژه با ۶ تخت تجهیز شده است، افزود: هم اکنون تعدادی از بیماران مبتلا به کرونا در ۲ بخش ویژه و عادی بستری شده و تحت مراقبت و درمان قرار گرفته اند.

آرزومند با بیان اینکه با وجود قرار گرفتن این بیمارستان در چرخه پذیرش بیماران کرونایی، خدمت رسانی عادی به مراجعه کنندگان ادامه دارد و خللی در پذیرش بیماران جامعه هدف تامین اجتماعی پیش نخواهد آمد، اظهار داشت: پذیرش بیماران کرونایی با حفظ کامل عملکرد بیمارستان ۲۵۶ تختخوابی انجام خواهد شد و جای نگرانی برای سایر بیماران وجود ندارد.

براساس این گزارش؛ هم اکنون ۹ شهر اهواز، دزفول، آبادان، شوشتر، کارون، شادگان، رامهرمز، بهبهان و اندیمشک در وضعیت زرد قرار دارند و وضعیت شادگان و رامهرمز نسبت به بقیه مناطق استان حادتر و شدیدتر است، اما پیش‌تر و به مدت محدود استان خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت که این وضعیت شکننده چندان دوام نیاورد و مردم با ساده انگاری و عادی پنداری بیماری کرونا، شیوع این ویروس مرگبار شدت گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سحر ملکی
۱۱:۰۳ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
اتفاقی که نباید میوفتاد، افتاد، انگار مردم گوششون به هشدارها بدهکار نیست، چین که سرچشمه بیماری بود مهارش کرد و زندگیشون عادی شده چون مردمش رعایت کردن، ما هنوز درگیریم، حتما همه میگن واکسن اومده و به زودی بیماری رفع میشه، ولی باید همچنان رعایت کنیم