سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرامیداشت حماسه ۱۹ بهمن کمیجان

مراسم گرامیداشت حماسه ۱۹ بهمن کمیجان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت گرامیداشت حماسه ۱۹ بهمن شهر کمیجان مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در حسینیه امام خمینی شهر کمیجان برگزار شد.

حجت الاسلام مقدسی پور در این مراسم نقش مردم انقلابی شهرستان کمیجان را درخشان خواند و گفت: مردم کمیجان با تسخیر ژاندارمری طاغوت در روز ۱۹ بهمن در راه پیروزی انقلاب قدم برداشتند.

حجت الاسلام مقدسی پور به مبارزات مردم ایران در زمان انقلاب اشاره کرئو افزود: در آن زمان شهدای زیادی برای پیروزی این انقلاب تقدیم شد که موجب می‌شود که بدانیم این پاسداری از این انقلاب را مهم‌ترین وظیفه ماست.

حجت الاسلام عبدالکریم پاز مدیرکل مرکز اسلامی و امام جمعه بوینس آیرس پایتخت آرژانتین هم در این مراسم انقلاب اسلامی ایران را نمونه بی نظیر در دنیا دانست و گفت: این انقلاب به رهبری امام خمینی ره مبارزه با ظلم و بی داد و ستم بود که خون‌های زیادی پای ان داده شد.

حجت الاسلام عبدالکریم پاز افزود: امروز این انقلاب در دنیا شناخته شده است و شاهد هستیم که کشور‌های دیگر که در سلطه ستم حاکمان خود هستند به تبعیت از انقلاب اسلامی ایران به پا میخیزند که این خود عدالت طلبی و حق طلبی مردم دنیاست است که برای ازادی خود تلاش می‌کنند.

۱۹ بهمن ۱۳۵۷ مردم انقلابی کمیجان با تسخیر اولین ژاندارمری ایران در زمان پهلوی سقوط پایگاه‌های شاهنشاهی شاهنشاهی را درکشور کلید زدند که در این قیام انقلابی شهید دستجانی به شهادت رسید.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.