سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنگ خطر در خراسان رضوی به صدا در آمد/ موج چهارم کرونا در سبزوار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با رشد فزاینده بیماران بستری کرونا در بیمارستان واسعی سبزوار وارد موج چهارم کرونا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا مسلمرئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: روز گذشته در مجموعه دانشگاه و بیمارستان واسعی سبزوار ۱۴ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا پذیرش شدند.

او افزود: در شرایطی که از اوایل آذر تا روز گذشته میانگین پذیرش روزانه بیماران بستری کرونا در سبزوار حدود چهار بیمار بود این تعداد روز گذشته به بیش از سه برابر افزایش یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد: با افزایش تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا به ۸۰ بیمار، سبزوار وارد دوره اوج (پیک) چهارم کرونا شده است.

بیشتر بخوانید

مسلم با اشاره به این که کاهش رعایت شیوه نامه ها، عامل افزایش شیوع ویروس کرونا در سبزوار است، بیان کرد: علاج این بیماری نه در بیمارستان بلکه در محیط بیرون از آن است.

او تصریح کرد: در بین مراجعان سرپایی کرونا به اورژانس مرکز آموزشی - درمانی واسعی در ماه جاری موارد ابتلا به کرونا به صورت خانوادگی و گروه‌های سنی جوان‌تر مشاهده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تاکید کرد: افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به ویژه گروه‌های سنی جوان در شکل‌گیری خیز جدید این بیماری موثر است.

مسلم اظهار کرد: اگر توجه شهروندان به رعایت شیوه نامه های بهداشتی، فاصله گذاری، شرکت نکردن در دورهمی‌های خانوادگی و اجتماعات کمتر شود در اواخر بهمن ماه وضعیت شیوع کرونا در سبزوار بحرانی‌تر می‌شود.
 
انتهای پیام// م.ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.