رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: تعداد بیماران بستری کرونا در بیمارستان واسعی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار سه برابر افزایش یافته است که با تداوم این وضعیت سبزوار وارد دوره اوج چهارم شیوع ویروس کرونا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا مسلم رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در شبانه روز گذشته آمار بیماران بستری مرکز آموزشی درمانی واسعی سبزوار سه برابر نسبت به یک هفته گذشته بیشتر شده است و هم اکنون بیش از ۶۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این بیمارستان بستری هستند.

او افزود: در بین مراجعان سرپایی کرونا به اورژانس مرکز آموزشی - درمانی واسعی در ماه جاری موارد ابتلا به کرونا به صورت خانوادگی و گروه‌های سنی جوان‌تر مشاهده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد: افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به ویژه گروه‌های سنی جوان در شکل‌گیری خیز جدید این بیماری موثر است.

مسلم بیان کرد: اگر توجه شهروندان به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فاصله گذاری، شرکت نکردن در دورهمی‌های خانوادگی و اجتماعات کمتر شود در اواخر بهمن ماه وضعیت شیوع کرونا در سبزوار بحرانی می‌شود.

 
انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.