سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور استاندار :

بهره برداری و کلنگ زنی ۴ پروژه مهم عمرانی در نیکشهر

به مناسبت دهه فجر ۴ پروژه مهم عمرانی با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، فرماندار و جمعی از مسئولین در نیکشهر بهره برداری و کلنگ زنی شد.

ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار شهرستان نیکشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: نیکشهر دروازه ورود به تنها بندر اقیانوسی کشور است و باید در سند توسعه سواحل مکران به این منطقه نگاه ویژه شود.

او گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی علاوه بر اینکه موجب تسهیل در خدمات رسانی و رفاه مردم خواهد شد، می‌تواند زمینه ساز توسعه یک منطقه شود.

ضیاء الحق هاشمزهی افزود: اتمام پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی بوده که به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

هاشمزهی بیان کرد: ۴ پروژه مهم عمرانی پل ملوران، پل ورودی شهر نیکشهر، زیر سازی و آسفالت محور بنت به چاهان و زرآباد و بهسازی و افزایش عرض محور نیکشهر به بنت و بشاگرد امروز در هشتمین روز از گرامیداشت دهه فجر با حضور استاندار بهره برداری و کلنگ زنی شد.

او  ضمن قدر دانی از حمایت‌های استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پل بزرگ ملوران که کلنگ آن در سال ۸۹ به زمین زده شده است با ۱۵۰ متر طول، ۶ دهنه ۲۲ متری با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

نماینده عالی دولت در نیکشهر اظهار داشت که پل ورودی شهر نیکشهر یکی دیگر از پروژه‌های مهمی بود که با ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار به طول ۲۷ متر و ۲ دهنه امروز افتتاح شد.

ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار شهرستان نیکشهر افزود: کلنگ دو پروژه مهم بهسازی و افزایش عرض محور نیکشهر به بنت و بشاگرد با احداث ۵۲ پل و افزایش عرض به ۹ متر با ۱۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سواحل مکران و زیر سازی و آسفالت محور بنت به چاهان و زرآباد به طول ۶۰ کیلومتر و با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات جهش تولید به مناسبت دهه فجر و با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه دولتی به زمین زده شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.