مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان از افتتاح مرکز جامع سلامت گوهردشت شهرستان تفتان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

علیرضا راشکی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: در حوزه بهداشت و درمان بنیاد برکت در سیستان و بلوچستان ۹۹پروژه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان تعهد دارد.

او  افزود: زیربنای مرکز جامع سلامت گوهر شهر شهرستان تفتان ۴۴۵ متر زیربنای مفید بناست که ۸۶ روستا و سه هزار و ۲۰۰ نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان ادامه داد: از مجموع ۱۰ میلیارد ریال مرکز جامع سلامت تفتان نیمی از آن توسط بنیاد برکت و بقیه نیز از طرف وزارت بهداشت و درمان تامین شده است.

او گفت: این ستاد تاکنون با اجرای ۱۰ هزار و ۶۰۲ طرح افزون‌بر ۱۰ هزار و ۷۲۸ میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان سرمایه‌گذاری کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) سیستان و بلوچستان ادامه داد: عمده سرمایه‌گذاری‌های انجام شده این مدت با افزون‌بر ۸۷۵ میلیارد تومان به توانمندسازی اقتصادی، کارآفرینی و بیش‌از ۷۷ میلیارد تومان به مدرسه سازی اختصاص دارد.

او بیان کرد: همچنین بنیاد برکت اجرای طرح‌های اقتصادی اجتماع محور(سحاب) را در ۲۰ شهرستان با هدف ایجاد ۲۲ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در زمینه‌های پرورش دام سبک، بلدرچین، زنبورداری، خیاطی و سایر مشاغل خرد خانگی مورد توجه قرار داده است.

راشکی افزود: تاکنون برای ۲۷ هزار و ۲۳۱ نفر در سیستان و بلوچستان با راه‌اندازی ۹ هزار و ۷۷ طرح با حجم سرمایه‌گذاری هشت هزار و ۳۶۴ میلیارد ریال اشتغال ایجاد شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار