سردار محمدکرمی گفت: ملت ایران با صبر، شکیبایی و بصیرت بالا توانستند انقلاب شکوهمندی را رقم زده و قله‌های افتخار را یکی پس از دیگر فتح می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار محمدکرمی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در مراسم بزرگداشت قیام ۱۹ بهمن مردم منطقه سیستان اظهارداشت: بسیاری از افراد زیر شکنجه‌های ظالمانه حکومت پهلوی به شهادت رسیدند اما خانواده این شهدا از آرمان‌های خود دست نکشیدند تا انقلاب شکل گیرد.

او  خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی از سوی خداوند است که باید قدر آن را دانست، نعمتی که ادامه حرکت انبیا و ائمه اطهار(ع) است.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: با وجود دسیسه‌های دشمن امروز به برکت انقلاب اسلامی، قله‌های افتخار را یکی پس از دیگر در حال فتح کردن هستیم.

او ادامه داد: پس از انقلاب اسلامی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا جهان‌خوار نقشه‌های بسیاری برای سرنگونی انقلاب کشید که با حکمت الهی و هوشیاری مردم یکی پس از دیگری خنثی شد.

سردار کرمی تصریح کرد: صدام به پشتیبانی ۳۰ کشور جهان از طریق زمین، هوا و دریا به مرزهای ایران تاخت اما به برکت انقلاب اسلامی و پشتوانه الهی شکست خورد.

مراسم بزرگداشت قیام ۱۹ بهمن مردم سیستان با حضور فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه، فرمانده تیپ حضرت علی اکبر، امام جمعه، فرماندار زابل و جمعی از مردم ولایت مدار منطقه سیستان در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار