سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شروع طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ویژه نظارتی ایام نوروز از دیروز به مدت ۲ ماه در سراسر استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سالار حسین پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه مراسم شروع طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰، گفت: به منظور ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات و با توجه به ضرورت استمرار نظارت و بازرسی‌ها به ویژه اقلام پرمصرف و اولویت‌دار، طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات ایام نوروز از هجدهم بهمن ماه ۱۳۹۹ لغایت نوزدهم فروردین ماه ۱۴۰۰ اجرا می‌شود.

حسین پور در خصوص برنامه‌های سازمان صنعت، معدن وتجارت استان و اجرای این طرح افزود: درطول برگزاری این طرح هماهنگی و هم ‌افزایی با دستگاه‌های نظارتی همکار، برنامه ریزی و اتخاذ تدبیر و تمهیدات لازم برای نظارت و پایش مؤثر و به هنگام بر فرآیند تأمین و توزیع کالا و خدمات با قیمت مناسب به مصرف‌کنندگان، توجه ویژه به "پویش مردمی بدون قیمت نخریم"، انجام گشت‌های مشترک، تسریع در رسیدگی به گزارش‌ها و شکایات مردمی و برخورد با تخلفات صنفی همچنان مورد توصیه و تأکید این سازمان است.

او در خصوص کالا‌های هدف طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ بیان کرد: عرصه فعالیت در بخش کالایی شامل نان، لبنیات شیر، ماست و پنیر، گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر، روغن نباتی، حبوبات، میوه طرح تنظیم بازار، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خوارو بار و شیرینی­ جات، روغن موتور، مواد شوینده، لاستیک خودرو و میوه و تره بار است.

حسین پور بعد دیگر نظارتی این طرح را بخش خدمات عمومی عنوان کرد و گفت:  بخش دیگر نظارتی این طرح عرصه فعالیت در بخش خدماتی است که شامل شرکت‌های مسافرتی زمینی، هوایی و دفاتر فروش آن ها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحد‌های اقامتی، غذاخوری ها، رستوران‌های بین شهری، نظارت بر انبار‌ها و سردخانه ها، خدمات خشکشویی و قالیشویی است.
 
او افزود: همشهریان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند تا به شکایات آن‌ها رسیدگی شود.
 
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.