سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتاب‌های جدید کمال شفیعی چه مضامینی را در بر می‌گیرند؟

کتاب‌های جدید کمال شفیعی با عنوان «اگر درخت‌ها پای رفتن داشتند» و «هزار بار بیشتر» منتشر شدند.

کمال شفیعی شاعر کودک و نوجوان، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتشار کتاب جدیدش گفت: مجموعه شعر جدیدم با عنوان «اگر درخت‌ها پای رفتن داشتند» در انتشارات سوره مهر منتشرمی‌شود. این مجموعه ۳۰ اثر جدیدم را دربرمی‌گیرد که منتخبی از شعر‌های نوجوانانه است. این آثار را از مجموعه‌ شعر قدیمی‌ خود در قالب‌ شعر نیمایی و سپید انتخاب کردم.


بیشتر بخوانید


وی افزود: در مجموعه شعر «اگر درخت‌ها پای رفتن داشتند» با تفکری خلاق از پنجره فضا‌های عموماً عاشقانه به شعر پرداختم. علاوه بر آن پرسش‌هایی که در مسیر زندگی نوجوانان ایجاد می‌شود را در این کتاب آورده ام.

این شاعر کودک و نوجوان ادامه داد: یک مجموعه شعر نوجوان در انتشارات مدرسه و در قالب نیمایی با عنوان «هزار بار بیشتر» منتشر کردم. «ناشنیدنی‌هایی از مدرانی آل راکانا» تاریخ مفصلی از اسد آباد همدان را از پیش از میلاد مسیح تا دوران پهلوی دربرمی‌گیرد. این اثر هم اکنون مراحل پایانی ویرایش را سپری می‌کند.

شفیعی بیان کرد: یک مجموعه شعر سپید با عنوان «بی شکلی» هم در دست انتشار دارم. این مجموعه شعر سروده هایم را از سال ۹۵ تا امروز دربرمی‌گیرد و بیشتر دغدغه‌های اجتماعی و سرگشتگی انسان امروز را در آن بازتاب می‌دهم. با نگاهی متفاوت و جدیدتر تجربه‌های جدیدی را در حوزه‌ای متمایز از آثار قبلی در این اثر بازتاب می‌دهم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.