سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان جشنواره ملی تئاتر رضوی در جیرفت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره برگزاری اختتامیه جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به میزبانی جیرفت گفت: آثار استان‌های گیلان، کردستان و همدان به عنوان تئاترهای برتر انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حسین اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در حاشیه آیین اختتامیه ویژه‌برنامه تئاتر خیابانی رضوی که با حضور محمدرضا آقاملایی مدیر بنیاد نهج‌البلاغه کشور در جیرفت برگزار شد،گفت: در مرحله دوم این جشنواره از بین۱۰۰ اثر ارسالی از ۱۵ استان کشور  ۳۵ اثر مورد بازبینی قرار گرفت که  سه اثر برگزیده و در این ویژه‌برنامه مورد تجلیل قرار گرفت.

اسحاقی اظهار داشت: آثار استان‌های گیلان، کردستان و همدان به عنوان تئاترهای برتر انتخاب شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان داشت: با توجه به شیوع کرونا و دستورالعمل‌های ملی مقابله با این ویروس، ویژه‌برنامه اختتامیه تئاتر رضوی جنوب کرمان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت مجازی و در فضای سایبری برگزار شد.

او تصریح کرد: جشنواره رضوی یکی از جشنواره‌های پر شاخ و برگ است که برگزار می‌شود و اجرای آن از دستاورد‌های دولت و نظام جمهوری اسلامی در حوزه گفتمان کشور است.

سامان خلیلیان دبیر تخصصی ویژه‌برنامه ملی تئاتر خیابانی رضوی در جنوب کرمان که به صورت ویدئو کنفرانس در آیین اختتامیه حضور یافت هم افزود: این جشنواره به تمامی هنرمندان استان‌ها ابلاغ شد و در پی این فراخوان گروه‌های نمایشی آثار خود را برای حضور در این ویژه برنامه به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

اوگفت: آثار نمایشی با محتوای آثار مذهبی به دبیرخانه جشنواره و ویژه برنامه ارسال شد که از ۱۵ استان هنرمندان آثار خود را ارسال کردند و در نهایت از طریق هیات انتخاب که متشکل از اساتید و هنرمندان مطرحِ کشورمان بود آثار مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.