سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار زرد هوای استان مرکزی از روز جمعه

با ورود سامانه بارشی از فردا در استان مرکزی ناپایداری هوا رخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  هواشناسی استان مرکزی با هشدار هواشناسی شماره ۴۸ سطح زرد اعلام کرد: بررسی‌ها نشان دهنده ورود یک سامانه بارشی به کشور است که فعالیت خود را در برخی از مناطق استان بویژه مناطق شمال و نوار غرب از فردا آغاز خواهد کرد و تا روز یکشنبه در برخی از ساعات موجب بارش باران در ارتفاعات و برخی مناطق کوهستانی بارش برف و وزش باد خواهد شد.

بر این اساس این سامانه از حدود ظهر جمعه ۱۷ بهمن تا یکشنبه ۱۹ بهمن موجب بارش باران در ارتفاعات و برخی مناطق کوهستانی برف و وزش باد در کل استان بویژه مناطق شمال و نوار غرب استان خواهد شد.

به دلیل این ناپایداری‌ها احتمال اختلال در جاده‌ها بویژه جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها وجود دارد و به همین دلیل احتیاط در تردد جاده‌ها بویژه جاده‌های کوهستانی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی، اجتناب از صعود به ارتفاعات و آمادگی دستگاه‌های اجرایی تاکید می‌شود.

امروز هم آسمان تهران قسمتی ابری همراه با غبار محلی پیش بینی می‌شود و در اغلب مناطق کشوی جوی نسبتا آرام داریم که موجب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت می‌شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.