سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۲۰ طرح عمرانی خدماتی در زرندیه

با حضور معاون دهیاری‌های سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور ۲۰ طرح عمرانی خدماتی روستایی در شهرستان زرندیه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران   ۲۰ طرح عمرانی خدماتی روستایی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان در بخش مرکزی شهرستان زرندیه به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها با حضور قربانی معاون دهیاری‌های سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور، زندیه وکیلی معاون امور عمرانی استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استان مرکزی و شهرستان زرندیه افتتاح شدند.

در این سفر زمین چمن مصنوعی روستای صدرآباد به مساحت ۸۰۰ مترمربع با صرف مبلغ ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات اداره ورزش و جوانان با مشارکت دهیاری روستای صدرآباد به بهره برداری رسید.

همچنین زیرسازی و آسفالت معابر روستای صدرآباد به مساحت ۵ هزار متر مربع با صرف اعتبار‌ی به مبلغ ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری روستای صدرآباد هم افتتاح شد.

در راستای حسین آباد هم زیرسازی و آسفالت معابر این روستا به مساحت ۴ هزار متر مربع با صرف مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری روستای حسین آباد به بهره برداری رسید.

همچنین زمین چمن مصنوعی روستای ورده به مساحت ۸۰۰ متر مربع با صرف مبلغ ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از اعتبارات اداره ورزش و جوانان با مشارکت خیرین دهیاری و شورای اسلامی روستای ورده افتتاح شد.

معاون امور عمرانی استاندار مرکزی در ابتدای ورود به شهرستان زرندیه با خانواده شهدای روستای صدرآباد دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.