با حضور معاون استاندار مرکزی چند طرح در شهرستان زرندیه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با حضور بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان استان مرکزی و شهرستان زرندیه به مناسبت دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۴ پروژه صنعتی و کشاورزی   در شهرستان زرندیه به بهره برداری رسید.

 برای این طرح ها   اعتباری بالغ بر ۲۲۴ میلیارد ریال   صرف شده است و با افتتاح این طرح ها   ۹۸ شغل مستقیم و  ۳۲ شغل غیرمستقیم   در زرندیه ایجاد شده است.

یک شرکت صنعتی تولید کننده انواع رنگ‌های ساختمانی و نما در شهرک صنعتی زاویه و یک شرکت پروتئین در شهرک صنعتی مامونیه که محصولات این شرکت غذا‌های نیمه اماده شامل خمیر پیتزا و خمیر پیراشکی و دیگر محصولات غذائی است،  فاز یک شرکت تولید کننده ظروف یکبار مصرف در شهر ک صنعتی مامونیه و واحد تولید و  پرورش بلدرچین در شهر پرندک بود از جمله طرح‌هایی است که در سفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی به بهره برداری رسید.

در این سفر همچنین نمایشگاه محصولات فرهنگی و هنری هنرمندان شهرستان زرندیه  در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  افتتاح شد   که همه روزه  اماده  بازدید عموم مردم است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی و همراهان در بدو ورود به شهرستان زرندیه با خانواده شهید حسین انوری در شهر مامونیه دیدار و از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا تجلیل کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.