یک واحد کارخانه قند در ناحیه صنعتی شهید بابایی شهر شهباز شازند به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مراسمی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان شازند چند طرح عمرانی و اقتصادی از جمله یک واحد کارخانه قند در این شهرستان به بهره برداری رسید.

کارخانه قند شهد شازند در ناحیه صنعتی شهید بابایی شهر شهباز با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان، جاده بین مزارع در روستای قلعه پسیجان از توابع بخش قهر کهریز، جاده بین مزارع شهر شهباز (محله بازنه) و بین مزارع و پل در روستای عنبرته از توابع بخش قهر کهریز از جمله این طرح‌ها بود که به بهره برداری رسید.

کارگاه اشتغالزایی حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه علی‌ها السلام واقع در شهر شهباز (محله هفته)، منزل محروم در روستای خلیفه بلاغی از توابع بخش سربند و کارگاه اشتغالزایی در شهر شازند از دیگر برنامه‌های طرح‌هایی بود که در شهرستان شازند به بهره برداری رسید.

دیدار با خانواده معظم سردارشهید سیاوش امیری، بازدید از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه علی‌ها السلام واقع در شهر شهباز (محله هفته) هم از دیگر برنامه‌های مسئولان شهرستان شازند علاوه بر افتتاح طرح‌ها بود.

حسن رجبی فرماندار شازند در مراسم افتتاح طرح‌ها بر حذف دستورالعمل‌های اضافی و زائد تاکید کرد و گفت: قوانین دست و پا گیر و بروکراسی اداری در مسیر برخی اقدامات وجود دارد که باید برطرف شود.

رجبی افزود: استعلامات ادارات نباید بیش از ۱۰ روز به طول انجامد در غیراینصورت برخورد لازم صورت خواهد گرفت و پاسخ ندادن در این بازه زمانی به معنی تایید استعلام است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.