سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بهزیستی لرستان:

۱۰۰ مرکز مثبت زندگی در لرستان ایجاد می‌شود

مدیرکل بهزیستی لرستان از ایجاد ۱۰۰ مرکز مثبت زندگی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، کرم یاری مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: برای ارائه خدمات بهتر به مددجویان ۱۰۰ مرکز مثبت زندگی در این استان ایجاد می‌شود.

کرم یاری افزود: برای هر ۴۵۰ خانواده تحت پوشش یک مرکز مثبت زندگی در نظر گرفته شده و در این مراکز ۲۲ نوع خدمت به مددجویان ارائه می شود.

او با بیان اینکه جانمایی این مراکز به نحوی صورت گرفته که به محل زندگی مددجویان به ویژه معلولان نزدیک باشد اظهار داشت: مصوب شده است پایش پرونده ها و آموزش در این مراکز مورد توجه قرار گیرد که این اهداف موجب احیای مددکاری اجتماعی می شود.

مدیرکل بهزیستی لرستان ادامه داد: علاوه بر این، نظارت مستمر بر فعالیت های مددجویان بهزیستی از جمله برنامه های مراکز مثبت زندگی است که خدمت خوبی برای تکریم ارباب رجوع محسوب می شود.

یاری اضافه کرد: در راستای اجرای بند چهار ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی و کاهش تصدی گری دولت، خدمات مراکز مثبت زندگی به صورت الکترونیکی انجام و این مراکز در مناطق مختلف شهر و با توجه به پراکندگی مددجویان و جامعه هدف راه اندازی می شوند.

او با بیان اینکه وظایف سازمان بهزیستی افزون بر ۱۷۰ مورد است گفت: از دیگر اهداف تاسیس و راه اندازی مراکز مثبت زندگی به حداقل رساندن تردد و رفت و آمدهای غیرضروری با توجه به ازدحام جمعیت در کلان شهرها است.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۱:۱۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
از کودکان کار هم لطفا گزارش بگیرین.تشکر