سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک به مرزنشینان کشور با فروش سوخت

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از محل فروش سوخت در استان‌های مرزی کشور به اشتغال و معیشت مرز نشینان کمک خواهد شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که از دیروز به همراه دیگر معاونان وزارت مربوطه به منظور بررسی وضعیت اشتغال به کرمانشاه سفر کرده است، امروز گفت : این سفر برای تحرک در حوزه اقتصاد منطقه و در راستای کمک به استان‌های با نرخ بیکاری بالا انجام شد.

او گفت : در این سفر در رابطه با تامین مالی و برطرف کردن مشکلات واحد‌های بزرگ و کوچک اقتصادی صحبت کردیم و قرار شد تسهیلات لازم با کمک بانک‌ها در اختیار واحد‌ها قرار گیرد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در این سفر به موضوع بیمه مشاغل روستایی، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مشکلات تعاونی‌ها رسیدگی شد، افزود: در این سفر بیش از هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای استان کرمانشاه تامین و تسهیلاتی نیز به منظور اشتغالزایی به طرح‌های پیشنهادی اعطا خواهد شد.

منصوری افزود: همچنین قرار شد که سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای نیز طرح مشترکی را برای اشتغال مهارت محور ۱۵ هزار نفر در سطح استان کرمانشاه آغاز کند.

او با تاکید بر توقف طرح‌هایی که قابلیت اجرایی ندارند، ادامه داد: طرح‌هایی در کرمانشاه وجود دارد که منجر به تحول بزرگ در استان می‌شود از این رو باید چنین طرح‌هایی را در اولویت کاریی خود قرار دهیم.

معاون وزیر تعاون، به فعالیت ۲ شرکت زیرمجموعه این وزارتخانه در زمینه تولید ماسک و لوازم بهداشتی اشاره کرد و از ادارات استان خواست از این شرکت‌ها تجهیزات موردنیاز خود را تهیه کنند.

 منصوری گفت: این ۲ شرکت برای فعالیت خود از افراد ناشنوا و زنان سرپرست خانوار استفاده می‌کنند .

تامین اعتبار ۱۳ طرحی که در استان کرمانشاه مورد بازدید قرار گرفته است

نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی و امید از تامین اعتبار ۱۳ طرحی که در استان کرمانشاه مورد بازدید قرار گرفته خبر داد و گفت: بسیاری از این طرح‌ها نیمه تمام یا نزدیک به افتتاح هستند و امیدواریم با تامین اعتبار صورت گرفته تا پایان خرداد سال آینده به بهره‌برداری برسند.

او تامین اعتبار دو گلخانه با مجموع اعتبار بیش از ۷۰ میلیارد ریال، تامین اعتبار تعاونی فرش سنقر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، تامین اعتبار طرح گردشگری جامیشان با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و چند واحد دیگر را از جمله مهمترین این طرح‌ها برشمرد.

عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون نیز از همکاری این بانک برای تامین اعتبار ۱۷ طرح در استان کرمانشاه با اعتبار ۳۵۵۲ میلیاد ریال خبر داد.

او افزود: از مهمترین این طرح‌ها می‌توان به کارخانه آرد قصرشیرین و کشت و صنعت فرامان اشاره کرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.